Kütüphanecilik Bölümü Öğrencilerinin Okuryazarlık • I Durumu Üzerine Bir Araştırma -II-
Öz
Dergide iki bölüm halinde yayınlanan makalede bilginin toplumdaki yeri; kayıtlı bilgiden yararlanmanın gereği olan okuryazarlık olgusunun içeriği ve türleri; ve Ankara Üniversitesi DTCF Kütüphanecilik Bölümü öğrencilerinin hem okuryazarlık (işlevsel, kütüphane ve enformasyon okuryazarlığı) durumlarını ve okuryazarlığa etki eden unsurları belirlemeye hem de bilgi toplumu olma yolunda okuryazar bir toplum oluşumuna katkıda bulunma sorumluluğunu yerine getirmede, kendilerini ne oranda yeterli hissettikleri ve söz konusu sorumluluğu yerine getirme sürecinde izleyecekleri yola ilişkin düşüncelerini ortaya koymaya yönelik olarak gerçekleştirilen “survey” çalışmasının verileri ele alınmıştır.
x
##plugins.generic.fileValidation.errorTitle##